Et nyt år giver anledning til at reflektere.
Sidste år ved samme tid foreslog jeg,  at man kunne bruge årsskiftet til at gøre regnskab.
Mange store virksomheder arbejder med kommunikationsregnskaber, men også små virksomheder og ledere har brug for at kigge tilbage og evaluere. Gik det gamle år som vi forventede og planlagde?

Det gik da meget godt …
Den korte version er, at det gik da meget godt.  Jeg satte mig en række kommunikationsmål, som jeg har indfriet.
Fx har jeg fået mange nye følgere på Twitter og har stor glæde af den dialog, som jeg er en del af her.
Jeg havde også sat mig som mål, at jeg i 2012 ville skrive artikler i andre medier, det mål har jeg også nået.

Meeeeen …
Jeg nåede ikke det hele. Jeg fik ikke skrevet julekort til venner og kunder. Det vil jeg helt sikkert gøre til næste år.
Jeg havde også sat mig som mål, at jeg ville skrive minimum 3 blogindlæg om måneden. Det mål har jeg ikke nået. Faktisk har jeg i gennemsnit kun skrevet lidt under 2 indlæg om måneden. I det nye år vil jeg sætte  ambitionsniveauet ned. Og så overrasker jeg måske mig selv positivt når jeg gør regnskab til næste år …

Og endelig har jeg mødt en ny udfordring: min ledelseskommunikation skal være mere tydelig. Det skal jeg helt bestemt arbejde med i det nye år …

Hvad har du udrettet i det gamle år, og hvad skal du arbejde med i det nye år? Læg en kommentar …

Godt nytår!